Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/u11962p38411/domains/leadgeneneration.nl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
De voordelen van een tweede telefoonnummer vast op mobiel voor leadgeneratie - Leadgeneration

Van het opbouwen van een merk tot het sluiten van verkopen en het bieden van superieure klantenservice, een aangepast telefoonnummer kan de basis vormen voor het creëren van een efficiënter, winstgevender bedrijf.   Toch worden telefoonnummers niet alleen onderbenut, maar in een digitaal gerichte wereld ook verguisd. Dit is een grove vergissing, want zakelijke telefonie is niet dood – en onderzoek wijst zelfs uit dat het belvolume toeneemt met de verspreiding van mobiel zoeken – en het voor klanten gemakkelijker maken om je te bereiken kan alleen maar gunstig zijn voor je resultaat.

Voordelen van het kiezen van een eigen telefoonnummer

Meer mobiele zoekactiviteiten leiden tot een toename van het aantal telefoontjes voor bedrijven, waardoor aangepaste lokale en nationale telefoonnummers een slimme beslissing zijn.

Dit zijn de belangrijkste voordelen van het kiezen van een eigen telefoonnummer

Bouwt merkreputatie op. Je merk is zo sterk als de zwakste schakel. Je hebt de perfecte bedrijfsnaam bedacht, een slimme slogan ontwikkeld en je domein-URL gekozen. Waarom zou je je telefoonnummer aan het toeval overlaten? Verhoogt de zichtbaarheid. Gemakkelijke kiespatronen vallen op. Onze hersenen zijn gebouwd om dingen in kleine stukjes te onthouden – het patroon van een telefoonnummer werkt dus samen met ons natuurlijk vermogen om informatie op te nemen en te bewaren. Ze creëren geweldige visuals – bijna als een logo – die een positieve indruk achterlaten bij kijkers. 

Verbetert de respons op advertenties. Aangepaste telefoonnummers zijn beter te onthouden. Vooral als je veel adverteert, wil je de resultaten van je reclame-uitgaven maximaliseren. Of je het nummer nu uitbouwt tot een onvergetelijke jingle of gewoon een visual maakt die een gemakkelijk te onthouden call-to-action is, een gepersonaliseerd zakelijk nummergeeft je het vertrouwen dat je er alles aan hebt gedaan om memorabel te zijn. 

Unieke manier om je te onderscheiden van de concurrentie. Vooral bij consumentendiensten wordt de ware superioriteit van veel bedrijven pas begrepen als een klant kan ervaren hoe het is om met jou te werken. Je moet alles uit de kast halen om op te vallen en op te vallen voor een afspraak. Jij bent de enige die een specifiek telefoonnummer kan hebben in jouw exacte markt. Het is meteen een exclusieve troef voor je bedrijf. 

Bouwt vertrouwen op. Werken met een nieuw bedrijf of het kopen van een nieuw product gaat altijd gepaard met een zeker risico voor een consument. Het bekendmaken van je telefoonnummer aan de markt is een vriendelijke manier om te bevorderen dat je erom geeft en jezelf toegankelijk maakt voor je klanten. De wetenschap dat ze vragen kunnen laten beantwoorden en problemen kunnen laten oplossen door een echt mens vermindert het risico en maakt je tot een meer gewilde aanbieder. 

Telefonische leads converteren naar inkomsten met 10x web leads. Als je iemand aan de telefoon hebt, kun je meteen een relatie met hem opbouwen. Hierdoor verloopt het verkoopproces sneller. Volgens onderzoek belt 61% van de mobiele gebruikers een bedrijf wanneer ze zich in de aankoopfase van de koopcyclus bevinden, en klanten die inkomende gesprekken met bedrijven initiëren geven gemiddeld 28% meer uit. 

Maakt een betere klantenservice mogelijk. Als een klant ontevreden is, is het laatste wat hij wil dat hij naar je website moet navigeren en een formulier moet invullen dat aanvoelt alsof het in een zwart gat wordt gestuurd. Het zal de frustratie alleen maar versterken. Het gemakkelijk maken voor iemand om je te bereiken om een probleem op te lossen of om zelfs maar een volgende afspraak te maken gaat ver in het opbouwen van klantentrouw. 

Vergemakkelijkt mond-tot-mondreclame. De beste manier om de service van een bedrijf zelf uit te proberen is een verwijzing uit eerste hand van een betrouwbare bron. Bedrijven die het gemakkelijk maken voor klanten om hun contactgegevens door te geven zijn degenen die winnen. 

Houdt prospects van het web af. Als je prospects naar het web laat zoeken om je te vinden, zullen ze hoogstwaarschijnlijk ook je concurrenten ontdekken. Het is niet ongebruikelijk dat een zoeker op de bovenste drie resultaten klikt om rond te kijken. Wat als de schriftelijke berichtgeving van je concurrent sterker is? Als je die prospect zover kunt krijgen dat hij je rechtstreeks belt, heb je veel meer kans om een persoonlijke band te creëren en hem voor je te winnen. 

Telefoonnummers worden begrepen en bewezen. Als het gaat om het kiezen van een telefoon om een bedrijf te bereiken, is dit iets wat iedereen begrijpt. De meeste advertenties hoeven niet eens het woord “Bel” voor het telefoonnummer te gebruiken, omdat iedereen het nummer ziet en al weet wat hij moet doen. 

Creëert continuïteit tussen campagnes. Als je een omnichannel adverteerder bent, is het creëren van consistentie tussen kanalen een geweldige manier om je reclameboodschap te versterken. Het gebruik van dezelfde call-to-action op radio, billboards, print en digitale advertenties creëert onmiddellijke verbinding. Omdat onze hersenen zijn ingesteld op het herkennen en onthouden van telefoonnummers, kan het zelfs gemakkelijker zijn dan het onthouden van de naam van een bedrijf. Plus, als je verschillende campagnes creatief terugtrekt, kun je voortbouwen op eerder succes door dezelfde call-to-action te gebruiken. 

Levert een boodschap en call-to-action in één. Gebruik je advertentieruimte verstandig door een boodschap te combineren met je call-to-action. Een vanity-telefoonwoord of -zin kan de boodschap van de campagne versterken. Een gemakkelijk te kiezen telefoonnummer met patroon straalt een professionele en attente uitstraling uit. 

Uiterst eenvoudig te implementeren. In tegenstelling tot marketingautomatisering of het opbouwen van een sterke aanwezigheid op sociale media, die beide tijd en expertise vergen om op te zetten en te beheren, is het verkrijgen van een eigen telefoonnummer zo eenvoudig als naar een website gaan, kiezen wat je wilt, en afrekenen. Je nummer kan binnen één werkdag worden geactiveerd en dan is het aan jou om ervoor te zorgen dat anderen ervan weten. Er is geen certificering nodig, geen scrum frameworks om te volgen, geen deskundige adviseurs nodig. Jij promoot het nummer en mensen bellen het. Zo eenvoudig is het.  Maximaliseert je marketing. Aangepaste telefoonnummers zijn als de Intel binnenin, het brandstofadditief, de steroïden, de laatste drie voeten voor je hele marketingprogramma. Als je het voor een prospect gemakkelijk maakt om met je in contact te komen, neem je elke onzekerheid weg. Je kunt erop vertrouwen dat je je marketing optimaliseert om inbound leadgeneratie en langdurige klantentrouw te bevorderen.