Succesvolle branches

Om succesvolle resultaten te boeken, zetten wij de juiste personen op de juiste posities. Op deze wijze kunnen zij extra veel leads genereren. Onze telemarketing specialisten zijn enthousiast, goed getraind en voelen zich thuis in de branche waar zij ingezet worden. Ze zijn bekend met de materie en branche en liggen op een lijn met hun contactpersoon.

Branches waarin lead generation succesvol B2B telemarketing ingezet heeft zijn:

  • Finance (kredietverzekering, factoring, kredietinformatie, incasso, etc.);
  • ICT (security, storage, cloud, etc.);
  • Telefonie (mobile, VOIP, etc.);
  • Personele diensten (detachering, arbeidsbemiddeling, payrolling, etc.);
  • Diverse andere zakelijke dienstverleningen.

Werkwijze lead generation

Om het maximale resultaat te bereiken, gebruikt lead generation een werkwijze die leidt tot de meest optimale samenwerking. De capaciteiten van alle telemarketing professionals worden hierdoor volledig benut. Als team hebben we allen één doel voor ogen en dus bepalen we de winnende strategie samen met u. Het opzetten en uitvoeren hiervan verloopt in 5 fases.

Om goed te kunnen beginnen, starten we met de nadere kennismaking. Tijdens deze kennismaking vertellen wij u graag meer over onszelf en onze telemarketingdiensten, maar we willen graag ook uw organisatie goed leren kennen. Gezamenlijk brengen we in kaart wat uw bedrijf uniek maakt en wat het doel van de telemarketing campagne zal gaan worden. Imoodcompany

Enkele voorbeelden van vragen die u tijdens deze kennismaking kunt verwachten zijn:

  • “Welke punten onderscheiden uw organisatie van de concurrentie?”
  • “Welke voordelen heeft de samenwerking met uw bedrijf?”

Tijdens het gesprek wordt de doelgroep vastgesteld die het best aansluit op uw diensten of producten en die wij als B2B telemarketingbureau gaan benaderen voor u. Als u een nieuwe dienst of een nieuwe product lanceert kan bijvoorbeeld een geheel nieuwe markt worden aangeboord, maar ook bedrijven die lijken op uw huidige klantenbestand kunnen benaderd worden. Het adressenbestand van de vastgestelde doelgroep kan door lead generation worden opgesteld of door uzelf worden aangeleverd.